Din cand in cand citesc - Fifty Shades. Finalul


Cand am citit randurile urmatoare de pe coperta ultimului volum al trilogiei Fifty Shades ma gandeam la propriile sentimente/ ganduri - " Romantic, amuzant si incarcat in erotism acest roman te cucereste, te captiveaza si te domina"... exact asa a fost.

Exact asa spuneam eu prietenei mele A despre carte, surprinzator. Exact impactul acesta l-a avut asupra mea, initial o simpla lectura recomandata de o colega la birou, apoi un refugiu de toate lucrurile negative pe care le intampinasem in perioada aceea, apoi eram dominata, capitol dupa capitol citeam si uitam de tot ce era in jur - bune sau rele.

Ultimul volum - Cinci zeci de umbre descatusate l-am citit in mai putin de 14 zile si au fost cam 714 pagini. Asta spune totul.

De ce in viata de zi cu zi ceea ce incepe "accidental" si cu replica lui "nu sunt om bun pentru tine" nu poate avea un happy end?
De ce "ordinarul nu poate fi transformat in extraordinar" si in viata reala?
...acestea sunt doar unele din intrebarile pe care mi le pun acum...si cate ar ma fi...si la ce folos...sau poate aici gresesc.

Inca o carte terminata, alta ma asteapta pe noptiera sau in bagaj. Am fost inspirata cand am luat si a doua carte cu mine.

Fifty Shades a avut "priza" la mine, sunt curioasa cum e la voi...

P.s. Aceasta carte nu trebuie povestita ci citita.

Comments