Energie pozitiva

Toata viata mea (pana in prezent) am incercat sa fiu inconjurata de oameni cu energie pozitiva, de oameni de la care sa am ce invata, imi place sa urc pe scara vietii si din fiecare experienta sa iau ce e mai bun. Si din greseli sa invat. Imi place sa am oameni faini  in mediul meu. Incercand la randul meu sa fiu un om bun pentru ceilalti.

Nu doar profesional ci si personal...pentru ca in viata amandoua sunt manusa.

Nu incercati sa va mintiti, oamenii cu care interactionam zilnic nu fac decat sa ne "fure" din energia noastra, nu e mai bine sa facem si noi la fel. D-asta ma atrag oamenii care au ceva de spus, oamenii cititi, oamenii care stiu pe ce lume traiesc chiar daca o mai dau pe aratura din cand in cand.

Acestea fiind spuse, sunt un vampir in cautare de energie pozitiva, negativistii sa se de-a la o parte sau pe brazda.



Lana Del Rey - Young and Beautiful

Comments