Din cand in cand citesc

Dupa ce am vazut filmul Marele Gatsby (cum spuneam aici) am fost foarte curioasa sa citesc cartea, sa vad daca fetita e doar o aparitie fugitiva sau chiar are si ea rostul ei in toata povestea aceasta. Zis si facut, dupa ce am citit ultimul rand din "Cel care ma asteapta" am devorat cartea mult asteptata a lui F. Scott Fitzgerald.

Nu stiu sa spun ce mi-a placut mai mult filmul sau cartea, cert e ca merita ambele sa fie vizionate/citite. Le recomand dar parca ar fi de preferat prima data cartea. Zic si eu!

Acestea fiind spuse trec in revista alte carti care le am pe noptiera, m-am aprovizionat pentru concediu:

- Porumbelul de Patrick Suskind (asta dupa ce am citit Parfumul am vrut sa citesc si altceva de acelasi autor);
- Spovedania unui sinucigas. Legenda sfantului betiv - de Joseph Roth (mi-a placut titlul, urmeaza sa vedem continutul);
- Moartea lenta a Lucianei B. -  G. Martinez (mi-a fost recomandata);
- Un prieten perfect - Martin Suter (in lipsa de asa ceva prefer lectura asa ca nu se stie niciodata).

Celelalte carti din poza au fost bonus si vor fi si ele parcurse cap-coada.



Ce alte carti ziceti ca merita atentia mea?!?

p.s. Mi s-a recomandat Huliganii de M. Eliade, n-am uitat, inca nu am cumparat-o. 

Comments