Cata frunza si iarba. Panouri solare.

Initial am crezut ca vreo firma isi amenajeaza Organizarea de Santier, dat fiind ca Autostrada Vietii e in zona, apoi au aparul panourile solare si au tot aparut, nu se mai opreau. Azi vad ca au invadat tot campul si curioasa fiind am intrebat in stanga/ dreapta, afland ca parcul fotovoltaic se intinde pe vreo 50 de hectare. Ceea ce numai putin nu e!
 
Parcul fotovoltaic este amenajat in localitatea Miercurea Sibiului inspre Sebes pe partea stanga a DN-ului, iar investita de peste 40 milioane este suportata de o firma din Sibiu, imposibil sa nu-l vedeti avand in vedere cum sta falnic pe tot campul. Sa vina turcii sa ne invadeze!
 
Seful meu face misto ca la iarna ne vom lumina bradul de Craciun direct din sursa de la Miercurea, eu una astept sa vad cat se vor mai extinde.
Din cate am aflat, la intrarea in Miercurea dinspre Sibiu mai exista un mini parc fotovoltaic, zic mini pentru ca e numai pe 5 hectare. Acolo vreau si eu un panou numai al meu, daca se poate...
 
Aprindeti lumina!

Asa arata azi, din pacate am ster poza cu primele panouri montate acum cateva luni.

Comments