Cooking for fun

Deja devine sport de performanta faza cu "bucatareala".

Pentru ca am degustat o data si mi s-a dus la suflet am "experimentat" si eu in bucatarie din dotare - Somon la cuptor cu sos de mere.

Nu e deloc complicat sa condimentezi somon-ul si sa-l pui frumos in tava si direct la cuptor, iar sosul de mere e piece of cake.

Pentru sos eu am luat 3 mere mari si frumoase, le-am curatat, taiat si le-am pus la fiert. In apa am presarat putina vegeta cat sa-i dea gust. Dupa ce s-au fiert merele, am scurs apa si le-am pus in blender, pasta obtinuta a fost condimentata cu putina sare (un varf de lingurita). Compozitia am pus-o la foc mic, am amestecat-o cu 2 lingurite de faina, cu 50gr de smantana. Daca sosul este prea gros se poate amesteca cu supa in care au fiert merele, apoi se adauga un cub de unt proaspat de aprox. 25 gr. Se adauga suc de lamaie daca se doreste mai acrisor.
 
Merge de minune cu somonul si pe cuvant de cercetas ca e usor de preparat.
 
Rezultatul!
 
Pofta buna!

P.S. Berea Bavaria de mere, clar fara alcool e recent descoperita si s-a nimerit desi vinul alb era mai potrivit.

Comments