Hai - hui prin România - Castelul Pelişor

Când soarele pe cer este atât de falnic şi frumos atunci e o zi potrivită de plimbăreală în lung şi-n lat, cât e ţara de mare. Asta am făcut si eu weekend-ul trecut când m-am dus hotărâtă să vizitez minunăţia pe care o aveam în gând de mulţi ani (încă nu ştiu de ce am amânat atât).

Castelul Peleş care se ridică falnic luminat de primele raze de soare din acest început timid de primăvară, iar ca bonus Castelul Pelişor acestea au fost cele două obiective stabilite de vizitat pe fiecare mp sau cât este posibil.

Castelul Pelişor a fost cum bine se ştie reşedinţa de vară a cuplului regal Ferdinand si Maria, acesta fiind decorat dupa bunul plac al R. Maria, una dintre cele mai controversate regine, nu degeaba era nepoata reginei Victoria a Marii Britanii.

Am surprins în câteva poze camera Regiei Maria, mai exact dormitorul de aur, care este de o eleganţă deosebită; întreg castelul este atât de fascinant fiind foarte greu de descris în cuvinte. Am aflat de la ghidul arogant că există "doar 6 camere" destinate copilaşilor (pe lângă dormitoarele aferente), unde aceştia se jucau, o capelă unde Regina Maria medita, camera de odihnă şi multe altele. Mi-aş dori să vizitez si tunelurile secrete, despre care am aflat odată cu această vizită, dar pentru asta cred că trebuia să mă nasc cu mulţi ani în urmă şi poate într-o altă familie cu sânge albastru...

Restul vă las pe voi să surprindeţi în următoarea vizită sau mai multe detalii pe site-ul oficial www.peles.ro:



Castelul Pelişor


În următoarea postare am să împărtăşesc pozele de la Castelul Peleş, am plătit taxa foto şi a fost dezmăţ total.

Enjoy!

Comments