Despre viata si decizii

Update: Sa fiu sincera a fost foarte greu, n-am avut niciodata rezistenta, dar ambitia am. Si cu mare ajutor din partea partenerului, impinsa si trasa, sprint pe ultima 100 de m am trecut linia de sfarsit dupa 33:04. Nu public poza cu mine dupa final ca nu e prea comerciala fata mea.
2017 te astept!

In fiecare an la sfarsitul lunii MAI toata miscarea Sibiului se pune in miscare.

Pentru ca in urma cu un an mi-am luat valiza si am inceput migrarea spre Cluj, cu un popas la Alba-Iulia am ratat inscrierea la Semimaratonul Sibiului dar anul acesta am fost pe faza si m-am inscris.

Daca in 2014 eram pregatita pentru proba, desi eram de 6 luni externata si doar de 2 luni pusa pe picioare complet, ignorand vremea (ploioasa din ziua probei) am alergat in cadrul probei Cros 5 km si tare fain a fost sa trec linia de finish. Nu acelasi lucru il pot spune acum, racita de ceva timp, fara antrenament dar cu aceasi ambitie si hotarare sambata, 28 mai, ora 9:00 ma va prinde la linia de START in Piata Mica  Mare.

O sa fie greu, stiu asta cu siguranta, luni am alergat 1 km si mers vreo 2 iar azi de-abia ma misc, vremea in Alba-Iulia nu e chiar buna de alergat cand nasul tau e rosu si iritat de la raceala, dar daca am intrat in hora, trebuie sa joc.

Si anul acesta am ales sa sustin din lista de proiecte tot  pe cel al Asociatiei Baby Care Sibiu, Asociatia Mâini Unite, Asociatia Unii pentru Altii si Asociatia E.M.M.A - Dam startul la viata pentru ca imi sunt cei mai dragi si apropiati. Poate si din cauza ca imi doresc un bebe, ca am vazut cum e sa ai nevoie in spital de una alta, sa depinzi de un aparat care nu exista sau are aceasi varsta cu bunica.

Poate Dam startul la viata este cel mai sustinut si unii ar spune sa dau o sansa si altora, le-as spune simplu ca toate sunt importante, ca toate sunt despre viata si sansa, ca toate apasa greu pe cantar, dar fiecare alege cu ratiunea si sufletul lui.

Targetul propus a ajuns la 110% ceea ce ma bucura ca exista oameni care sustin aceasta cauza si dau o sansa vietii. Ne-am strans 645 de alergatori care ne-am propus sa dam startul la viata si sunt convinsa ca avem la fel de multi sustinatori!

Observ cu satisfactie ca din cele 21 de proiecte inscrise noi suntem cei mai multi, pentru ca Dumnezeu ne da o viata si noi ii dam aripi si luptam pentru ea!!!

Multumesc Sibiu!

Ne vedem la linia de START indiferent de vreme.



 p.s.Trebuie incercat o data in viata o senzatie de-asta.

Comments

  1. Felicitări pentru înscriere și pentru voință. Mi-ar plăcea să ajung mîine dimineață dar nu știu ce planuri are gîza mea! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos. De-abia astept sa ne vedem prin oras sa-ti cunosc micuta! Sa fiti sanatoase!!!

      Delete

Post a Comment