Asa da.....cu toata viteza inainte




Citeam aici si aici de primul hotel zburator....da da zburator, cititi si va convingeti.
Mie una imediat ce am citit mi-a suras ideea sa-mi inchiriez o camera pe viata....finantare sa am.
Pacat ca de astfel de mega-inventii eu doar in visele frumoase pot avea parte....sau cine stie.

Sa ma laud un pica....toata viata mi-am dorit sa ating un Ferrari., macar atatica... iar acum 3 ani, in vacanta mea peste hotare, m-am plimbat cu unul, da da nu doar atins ci si plimbat, frumoasa masina nu am nimic de comentat, a fost foarte frumos....dar la propriu am sarutat pamantul cand m-am dat jos dupa 280 km/h, am multumit divinitatii ca traiesc si ca pot calca pamantul din nou. Soferu era un maniac, era constient de cat poate masina dar nu si de cat pot eu rezista. Oricum a fost o experienta de vis, am si pozat masina din toate unghiurile, dar o poza nu am azi....au ramas pe aparat, aparatul fiind al proprietarului masinii, de condus ne se punea problema ca in primul rand atunci nu aveam carnet si in al doilea rad e crima curata la calutii aia sa conduci fie si-n desert.
Merita o astfel de experienta, doar ca proprietarul masinii era un libidinos si eu eram privita ca o pitzipoanca care umbla cu el pentru "malaiul lui", in cazul meu nu a fost asa dar cine ma credea...oricum constiinta mi-e impacata si visul implinit....restu Doamne ajuta.....

Acum visez la hotelelicopter.

Comments