Eu si negriiiiiiiiiiiii


 Ma suna o prietena ma intreaba daca am chef sa merg miercuri la un baschet, caut repede pe google detalii gasesc articolul: "CSU Atlassib joaca, miercuri, restanta cu Energia Rovinari, de la ora 19, în Sala Trnasilvania.Meciul era programat sa se desfasoare la începutul lunii, dar a fost amânat de catre sibieni din cauza faptului ca in aceea perioada Sala Transilvania a fost ocupata cu meciul de cupa Davis dintre România si Rusia." si-mi zic de ce  nu. O sa fie funny.

Nu-s eu nr.1 fan CSU Atlassib dar imi place atmosfera din sala....agitatia din teren si de ce nu sa aud fetele "wowwwww ce negru dragut".

Asa a fost ultima data cand m-am dus cu fratelo la un meci de baschet, am avut loc langa"grupul vesel si lesinate dupa negrii" cum le-am catalogat eu repede pe  donsoarele de langa, tot meciul s-au crizat cand Darnell Clavon (da da si el un negru) atingea mingea....a fost funny.

Apoi mi-am amintit de curiozitatea mea cu negrii:

1.Intrebata ce-mi doresc eu din tarile calde cadou, raspund "un negru", la care primesc repede raspuns "nuuuuuuuuu astia put de numa." :)).

Acum incepe show-ul: ajung in Bucuresti, dau in tramvai de un negru....mai sa ma lipesc de el sa vad "ce aroma are" :)), renunt ca saracul om se speriase.....in club, Liquid, agitatie, lume multa, apar baietii rai de la baschet....vrajeste unu la mine "the black one" apare my boyfriend si se uita urat la mine....uff iar nu am avut ocazia sa ma conving daca e sau nu adevarat.

2. Cand credeam ca gata nu mai am nici o ocazie sa ma conving, vine vacanta de vara, ajung in Spania. Sora mea statea la un bloc cu 2 etaje, 2 apartamente, ea si vecinul....ati ghicit negru. Yuppppi zic eu acum chiar o sa pot "distruge mitul" sau nu. M-am chinuit 2 luni sa-i vad la culoare dar nimic, in schimb mirosul.........pai cum naiba sa nu  "puta" daca mancarea lor duhneste a ceva inexplicabil si oribil.

3. Spania, dupa 2 luni cand ma lasasem pagubasa, asta e, se termina vacanta si eu nu-l voi vedea face to face pe vestitul Pepe, vecinul marocan, negru ca tuciul.....poate nu exista....ba da dupa mirosul de la etajul 2 exista si chiar foarte tare.

In Spania, seara se arunca gunoiul....aici cica iti arunci norocul, eu ma conformez, duc gunoiul (imi arun norocu' cum se zice la noi....si chiar asa a fost) ma intorc si urc scarile pana la etajul 1 unde locuiam cu sister a mea (Mona).

Nimic nu anunta momentul: in fata mea ma ciocnesc de ceva, mare pufos, dar fiind intuneric nu-mi dau seama, ignor, iar buff (ce naiba o fi imi zic) si brusc se aprinde lumina pe scara, in fata mea un barbat la vreo 2 metri, 100 kg, NEGRU....incep sa strig "MONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA", tremuram, tipam, ce mai eram speriata de nu pot spune....la care omu saracu imi zicea "tranquila, tranquila" - linisteste-te, ba incerca sa mai puna si mana pe mine sa ma linisteasca eu nimic"monaaaaaaa, monaaaaaaaa".

In sfarsit ma aude a mea sister, vine "sa ma salveze", ma ia in brate, ma liniseste, imi prezinta vecinul (mult asteptatul moment se intamplase), omul se scuza, de 100 de ori ca nu a vrut sa ma sperie, la care sora-mea incepe sa se scuze ea:

????????????

de ce???????

faza tare: MONO (mona) = maimuta (in esp.)

Mmmmda....saracu om credea ca eu strigam"maimutaaaaaaaaaaaa". Semana cu una un pic mai mare asa ca o gorila....

Am devenit buni prieteni dupa, ba omul vanzator ambulant imi facea si cadouri, se simtea probabil vinovat de sperietura din seara respectiva. Atunci mi-am zis ca nu-mi mai trebuie negru in viata mea.

Un fel de concluzie: Or fi ei "bronzati" natural, or avea ei ce au lung sau mare, or avea dintii albi cum mi doresc eu, sunt simpatici sau nu, etc.... sa fie sanatosi dar la 2 pasi in fata sau spatele meu sa nu-i prind.

Ma duc la meci sa vad imi inving frica :))

Comments