About dry shampoo

Pentru ca am tot auzit despre samponul de la Klorane - samponul uscat, m-am gandit sa ma informez si de ce nu sa-l si folosesc.

Acesta fiind un spray, se aplica la radacina parului, facandu-se o spuma abundenta, care cu ajutorul unei perie se indeparteaza sebumul din par, lasand-ul curat si cu volum ca dupa spalare, astfel nu mai e nevoie de spalat, clatit, spalat, clatic, etc. uscat, coafat.

M-am gandit sa ma informez un picut ca e tentant.....adica mie imi ia ceva timp sa ma ocup de podoaba capilara si nici nu as vrea sa recurg la foarfeca, dar e misto ca exista o optiune la clasicul spalat pe cap sau vizita la coafor, unde e mai comod si sa recunoastem ne place sa fim rasfatate de hairstylist si poate sa devina o modalitate rapida de a rezolva aceasta "problema" in lipsa de timp sau alte motive.
Nu l-am incercat inca, dar sunt la un pas. Mai ales ca in ultimul timp, am renuntat la clasicele Pantene, Clear, Dove sau care mai sunt, in schimbul produselor de la Klorane, diferenta se vede si merita, recunosc ca exista si alte produse profesionale care dau poate rezultate mai bune, dar la Klorane am gasit o gama larga de produse pentru toate tipurile.

Nu incerc sa fac reclama (desi parca asa pare) departe gandul asta de mine.....oricum daca in posetuta unei doamne se gasesc atatea chestii acest spray-shampoo in curand nu va mai lipsi....sa nu uitam si de perie....e comod, rapid si rezultatul cica e pe masura asteptarilor....revin cu detalii dupa prima "spalare".


Comments