Made by me and Al.

Pentru ca mai e putin pana la vacanta.....pentru unii (a mea e tocmai in septembrie), una din variantele pe care le-as alege eu - Barcelona - un oras care merita vizitat, dar deja planul e ales.
Ar fi prea multe de spus despre Barca - asa ca va las pe voi sa descoperiti aceasta frumusete.

Cum Al. a vazut post-ul "Made by me and others", mi-a trimis cateva poze, frumos oras, frumoasa vacanta noastra, frumoase amintiri ..... eu nu am avut prea mult timp la dispozitie atunci sa vizitez prea multe, dar am profitat cat a fost posibil, oricum se stie ca am sa revin acolo, iar a patra oara va fi macar pentru 1-2 saptamani.

Aici a fost o mica parte din nebunia de poze pe care le-am facut, have fun!

p.s. daca aveti nevoie de ghid prin Barcelona (pick me, pick me, plsssss) vin cu Silvie la pachet.

Later edit: care mai are poze sa-mi trimita, vor aparea aici doar daca macar una is made by me, ca sa nu avem probleme cu drepturile. :d

Comments