After party.....relax

Dupa 1000 de ani de asteptari si pregatiri a venit si ziua de 25 iulie - ziua nuntii.

Nu a mea ci a fratelui meu, si cum mireasa avea in ziua aia altele de facut eu trebuia sa-mi dau ok-ul la sala. Intre un coafor si o biserica am ajuns si la sala sa aranjez marturiile, care pe unde sa stea ca fiecare avea pretentii, sa mai fug dupa pahare pentru sampanie uitate la nu stiu cine in nu stiu ce masina....in fine la un moment dat m-am trezit la biserica pe la sfarsitul slujbei in rochita mea sexoasa :d si-n tenesi roz..... n-aveau nici o legatura cu nimic dar fiind tot pe fuga am preferat in locul sandalelor albe, tenesii roz :d. Care rade-l sparg!

La poze, tot pe fuga pentru ca trebuia sa duc paharele recuperate si ele de la nu stiu ce soacra mica sau mare.

In rest nunta a avut de toate, furat de mireasa, plus furat de mire spre surprinderea nasilor olteni, furat de pantof, striptissssss :)) mirele, aruncat de buchet - de data asta nu l-am prins eu, 2 intr-un an ar fi batut la ochi, asa ca am stat mai pe margine.

Si pentru ca nu am vrut sa inchei seara asa, am dus nuntasii care pe unde le-am putut gasi un locsor si m-am dus in Palm Beach.

Aceleasi fitze si pitzi din Liquid si aici, dar mult mai frumos, probabil si pentru ca e in aer liber, in fine la cat eram de obosita si satula de populare mi-a prins bine seara de clubbing nu si drumul pana la toailet.

Acum is curioasa si astept de la mr. Calin sa ne spuna cum mai e vineri seara in Fellini, nu s-au mutat in Palm Beach???

Asteptam si poate aflam, intre timp ma duc sa mai trag un pui de somn si astept ziua de maine cand pleaca fiecare la casa lui si raman sefa eu......ce bine-i home alone, mi-e dor de zilele alea, dar de maine.....

p.s. I miss my prichi...

Comments

  1. vineri seara in fellini a fost deschiderea noului club, in spatiul din spate. probabil stii deja asta. n-am stat decat pana la ora 1, ca era cald si aveam ganduri de plaja a doua zi. am trecut si prin palms, unde ca de obicei, nu e atmosfera.

    ReplyDelete

Post a Comment