Yammi Yammi...


Daca tot am povestit de Cipru, si cum azi a fost un picut mai cald decat ieri mi-am amintit de minunatul suc de pepene rosu, care m-a racorit si indulcit vara trecuta.
Cum pe la domnii ciprioti predomina cafenelele, tot la 2 pasi cate un Starbucks si cum erau tot peste 40 - 45 grade nici vorba de cafea, chiar daca exista optiunea de frappe sau ice-nu-mai-stiu-eu-care, am gasit eu repede ceva racoritor si delicios - sucul de pepene rosu :) yammyyyyyy.
Cum miezul pepenelui rosu contine apa -aproape 95 la suta apa si zaharuri naturale, la care se mai adauga si gustul aromat plus cateva cuburi de gheata, gata cu mine.
Si ui asa am facut eu cura cu pepenele rosu, unde mai pun ca era si bun si sanatos.
Pe la noi inca nu am gasit locul unde sa se serveasca suc de pepene rosu ( cel galben nu e asa de bun), ca m-as abona la terasa respectiva, asa ca nu-mi ramane decat sa fac o vizita la piata sau supermarket si sa-mi prepar singura.

Incercati si voi o cura de pepene; ar trebui cel putin 10 zile, timp in care sa consumati zilnic 2 kilograme de pepene rosu si asa rezolvati si cu kg in plus si cu problemele de rinichi, acnee si multe altele, plus ca e si delicios.
Exista si un mic dezavantaj - drumuri dese pe la toailet....dar mai conteaza???

Comments