E toamna. Azi ninge...............



sau cel putin asa m-au inebunit Busu' si colega de la lucru, n-am vazut pic de fulg dar am simtit frigul de afara, plus ca pe la Orlat si Agnita a cam fulgait - neeeee nu cred pana nu vad.

Oricum toamna si-a intrat in drepturi de ceva timp, dar eu inca visez la plaja, soare, nisisp etc. 

Nu-mi place toamna din n motive, dar nici nu-mi displace, astept oricum sa avem o toamna frumoasa si putin ploioasa ..... iar zapada sa mai astepte un pic....

Pozele de sus sunt facute la Gradina Botanica din Praga - o expozitie foarte interesanta (zicea madame ghidu') si o evadare spre copilaria mea, cand impodobeam curtea bunicilor cu bostani mai ceva decat ce am gasit la cehi.

P.S. Hello motto.....mi-ai dus doru'???

Zilele astea am umblat si eu un picut aiurea-n tramvai sau pur si simplu am meditat la inconstienta mea.... daca maine iti raspund la telefon cu "sunt pe banca-n parc" e de rau....asa ca wish me luck....

Comments