Din weekend...

Atat de mult am asteptat weekend-ul ca sa ma relaxez, dar nu a fost tocmai asa:

  • Am verificat ca se poate raci si in Seria 7 cu tot cu scaunele incalzite, dupa cum zic colegii, la ce noroc am eu toate se prind de mine, nu stiu care mi-a vrut raul dar la marea inaugurare de care v-am spus zilele trecute, unde am fost prezenta aprox.10 min (noi am nimerit la masa festiva unde totii lingaii si mancaii infulecau de zor - motiv pentru care nu am stat), cu siguranta avand alergie la anumite partide, sau mai exact la unu anume -  am luat raceala. Stati linistiti ca o dau mai departe...
  • N-am vrut sa zac pe-acasa si ma simteam datoare cu o iesire, cu prietenii din capitala (sa mai faca si ei drumuri pana aici), am fost la Zebrano. Am fost placut surprinsa ca la Zebrano - "terasa" era arhiplina, ceea ce nu s-a mai intamplat demult.....frumos loc, deci o sa-l mai vizitam.....oare s-a molipsit careva de la mine???
  • M-au vizitat mormonii, nu-s eu marea credincioasa si nici nu ma dau in vant dupa martorii lui Iehova, dar m-au vizitat aseara sa ma converteasca oare??? Fetele n-au reusit decat sa ma enerveze cu insistenta lor, raceala nu stiu daca le-am dat, dar le-am sugerat sa sune la alta usa ca eu nu am timp si chef de ele. Totusi mi-au lasat o revista, a sfarsit la cosul de gunoi....
  • Vremea de afara e atat de naspa incat sper ca ori o sa ninga ori nu ma mai joc.....
  • N-am gripa porcina si nici nu vreau sa am, dar sper ca tot poporul prezent azi in Piata Mare sa se fi molipsit. De ce? Pentru ca asa vreau eu :))

Comments