Me - Speedy Gonzales


Nu stiu de ce, dar de ceva timp mi se spune soricel. 

Urasc soarecii, dar imi place sa o supar pe mama cand mai am ocazia cu un soricel de plus. Stiu ca pe frigider am un magnet cu un soricel primit de ceva timp, dar nu neaparat ca mi-am dorit soricel....am avut hamsteri dar i-am urat si chinuit cat am putut, saracii au fost terorizati de mine, i-am parasutat de nu stiu cate ori - oare de-asta au murit???

Asa ca nu inteleg de ce mi se spune soricel.....

Putea fi mai rau: iubita, puisor, baby.....dar soricel....hmmmm cred ca mai bine decat elefantel sau grisina in cazul meu.

Dar cand mi-a mai si dedicat melodia lui Pat Boone, am cazut pe ganduri si pana la urma nu-i asa de rau....see you later aligator (place melodia asta).

p.s. Gata stiu numele urmatorului catel ...... SPEEDY GONZALES (ca soricel nu-mi iau)

Comments