Rapita si rasfatata (1)


Dupa cum spuneam am sa ma las rapita. 

Uite ca a venit si ziua mult asteptata, ziua mea de rasfat. Cum a fost posibil asta? Simplu.

Intr-o zi "urata" de vineri, in plina agitatie si cu un haos de nedescris la birou, colega mi-a povestit de concursul Lenor Parfumelle (detalii aici).

M-am inscris pe site-ul www.lenor.ro, eram a 168-a persoana din concurs in 20.11.2009.  Acum sunt in jur de 1564 de concurente. Vineri avea loc extragerea, urmand ca 10 concurente norocoase sa participe la un interviu, iar cea care este cea mai convingatoare si norocoasa castiga o zi de rasfat - joie de vivre.

Exact asa mi s-a intamplat si mie, sambata am fost sunata si dupa vreo 4 tentative, ba eram la shopping, ba eram in trafic, ba n-aveam semnal, am raspuns, am vorbit si i-am convins ca-mi doresc si merit ca eu sa fiu rasfatata lor.

Luni la ora 14 am fost anuntata ca-s castigatoarea si uite asa am primit primul cadou de ziua mea (cu cateva zile inainte).

Defapt maine il primesc....incercati si voi dragele mele, au mai ramas cateva zile de rasfat, din respect pentru rapitorii mei am sa tin secretul pana maine seara cand ma intorc... apoi revin cu impresii.

Comments