Rapita si rasfatata (2)

Dupa cum spuneam am sa fiu rapita, exact asta am facut, m-am lasat pe mana lor si uite asa am petrecut o zi magnifique.

Singurul regret.....s-a terminat parca prea repede ziua mea de rasfat.

Dar a fost frumos, foarte frumos.

O zi obisnuita din viata mea s-a transformat intr-o zi magnifica, am avut posibilitatea sa ma bucur de luxul de a trai o zi din viata mea precum a unei  aristoctrate din Paris.

Rapitorii si-au facut aparitia pe la ora 11:20, si desi nu a fost printul pe calul alb, a fost la fel de placut. Am fost dusa la Brasov, unde tip de o zi Brasovul s-a transformat cu ajuorul rapitorilor mei intr-un orasel luminos, romantic si foarte elegant - ca Parisul. Muzica, parfumul si surprizele lor m-au facut sa ma simt exact ca in "micul Paris" si au reusit ce mi-au promis - o zi de rasfat.

Un masaj cu roci vulcanice, aromaterapia si tot rasfatul de la Spa, rasfatul make-up artistului, o masa romantica in stil parizian, vinurile aromate, desertul si sa nu uit de cognacul - Bas armagnac - (acesta fiind nascut o data cu mine - daca imi pot permite sa spun), rapitorii au avut grija sa fie asa, vizita la designer si multe multe alte surprize au facut ca sa am parte de o zi superba.

Mult mister, multe arome, o groza de surprize, o zi de rasfat si toate astea datorita unui balsam - parfum - Lenor Parfumelle.

ps. revin cu poze

Comments