Oldies by night

Repede m-a dat Calin'escu de gol ca-mi petrec noptiile prin Oldies, dar n-a mentionat ca am petrecut cu fetele si doar apa cu lamaie am consumat (baietii si paharele de martini nu erau ale noastre).
Ce sa zic, au fost si zile cand pub-ul era aproape gol, acum e mult prea aglomerat, iar fumul e gros si dauneaza grav ochisorilor mei (albastrii)....oricum daca nu e fum si aglomerat nu are nici un farmec... cel putin asa mi-au zis unii.
Sunt curioasa de ce fitzosii si-au lasat Naf-Naf-ul si Fellini-ul????
Si care e the next pub????

Azi dupa un examen foarte greu, care totusi a avut un rezultat bun (9 si nu ma laud ca nu-l merit eu ci colega Nico) ma duc sa-mi afum creierasul in Irish Pub sau Mc Sim sau cum s-o numi, un fel de The Corner fara fum sau Oldies mai golut si linistit....daca ajung la KFC e doar ca e in drum si nu ca mi-a facut careva pofta.

Later edit. Am aflat si eu tarziu ca Fellini a fost vandut asta explica de ce e gol-golut pe-acolo sambata seara, de ce nu au nici un sortiment de bere, etc. Trist.

Comments