STOP Farmville



Ce-a fost in mintea mea cand mi-am facut cont pe facebook???? Je n'est sais pas...
Oare de ce am dat add to X'men as neighbor pe farmville, chiar nu stiu.
Cert e ca acest joc e o mare idiotenie. Si poate suna ca la adunarile AA, dar pot sa zic ca de 96 de ore n-am mai deschis nici macar pagina de facebook, apai pe cea de farmville, sa nu mai aud :))))

Totul a inceput cand o prietena s-a rugat sa-i dau add ca avea nevoie de vecini, mare lucru nu era asa ca am acceptat, pare prostie am facut, clar pentru ceva timp imi petreceam 5 min cu o prostie de joc, dar ale dracului 5 minute cresteau de la o zi la alta.

Chiar daca jocul e un "must have", sa fie must dar nu pentru mine ( zic asta ca am vazut si oameni cu ani vechime si preocupari mai ortodoxe ca se ocupau cu agricultura virtuala). Clar s-au ticnit cu totii, asa ca eu una renunttttttttttttttttttt.
Mai are omu' vicii, ba beutura, ba fumatu' acum si farmville....

Adio vaci, boi si gaini, pisi si copacei, adio raman cu lumea reala, ce aici nu-s boi si vaci? Roz sau mov gasesc si p-acilea...asa ca nu va mai chinuiti cu prostiile astea ca eu am zis adio.

Urmatorul pas e sa inchid contul de facebook, ca nu vad nici un rost in a-l pastra...

Comments