Destinatie de vacanta - A Coruña

Se intampla in anul 2006 (in Spania), cand intrebata daca am chef de o plimbare de cativa km (vreo 900) am zis de ce nu, doar eram in ultima mea vacanta, trebuia sa profit.

Nu stiam nimic despre La Coruña, din pacate, recunosc, decat cu o mica exceptie - echipa de fotbal din Primera Division - Deportivo.
Toate privirile s-au atintit asupra mea cand m-am laudat cu cate stiu eu, toti au zis "adica tu nu sti nimic de orasul asta, dar sti de echipa de fotbal???". Da stiu, doar sunt fiica de super mega microbist :))
 Nu ma apuc sa fac descrierea, istoria sau geografia orasului, pentru cei interesati pot sa zic ca netu e mare, aici gasiti detalii.
Cu ce am ramas eu?
Cu amintirea ca desi era august, serile erau destul de friguroase, ca mi-am "bagat" picioarele in ocean si am crezut ca fac 2 cistite, ca am vazut cum se termina pamantul si lasa loc oceanului, ca am vizitat stadionul echipei Deportivo si am vazut toate cupele posibile si imposbile castigate de ei in timp, ca am stat in cel mai misto bar unde stau microbistii adevarati, ca am vazut pentru prima data cum se prepara un joint.
Tot acolo am gustat si cele mai delicioase preparate din fructe de mare...si iar ma intorc la Oceanul Atlantic care parca inghite pamantul si imaginea este de vis.

Asa ca un must do (zis de un spaniol): cica daca vrei sa mananci preparate din fructe de mare, in Spania, in La Coruna e locul unde vei fi rasfatat. Cam asa e.
Am incercat eu sa pozez cam totul, din pacate nu aveam propriul aparatul foto la mine si am profitat de amabilitatea altora, dar na cu bun simt.
 

si daca nici pozele nu-s convingatoare poate filmuletul...

Comments