Flori, fete si baieti...

...cine-si mai aminteste jocul?!?
Azi in drum spre scarbici priveam copilasii cum duc ei flori la profe (ma gandeam eu, ma refer la kinderii de maxim 11-12 ani)... neeeee.
Unu din ei in gura mare ii spunea amicului, azi o dau gata pe colega. Vezi florile astea, le-a luat mama pentru diriga'...dar le dau Amaliei...iti dai seama ca nici nu visa ea sa primeasca lalele azi :)))). Oare si fra facea de-astea cand imi fura mie martisoarele?!?

Sper ca de azi sa vina primavara, bine normal urmeaza babele (din 1 pana in 9) mai am rabdare inca o saptamana maxim, dar gata cu iarna si gerul. Plus ca ma mintea bunicuta cand eram mica ca primavara vine cand apar ghioceii in gradina, gata am vazut ghiocei, defapt am primit ghiocei. A venit primavara?!?

p.s. Cred ca am frant inima unui micut, e a doua oara cand ma asteapta cu sufletul la gura, dar azi ma astepta ca sa-mi dea un martisor + o inima facuta chiar de el...

later edit. Mai tine minte careva cum se fac papuselele din poza de mai sus? :D

Comments