Regele a zis....

Daca tot e the best anu' asta am zis sa-l si vad asta desi de obicei preferam sa vad la cinema filmele castigatoare la Oscar. In lipsa unuia la Sibiu (care sa merite) si o deplasare in provincie inca nu am stabilit, am zis sa nu mai astept. De mentionat ca nu pare a fi genul de film la care sa rontai popcorn.

In ciuda celor auzite (e plictisitor, iti pierzi timpul, nu se merita), mie mi s-a parut ca "The King’s Speech" este un film deosebit si reusit.

Actiunea filmului este simpla si poate asta i-a determinat pe unii sa afirme ca-i plictisitor. Totusi mi-a placut filmul, in special interpretarea actorului principal Colin Firth (Albert, ducele de York) - balbaitul, care isi gaseste greu cuvintele, dar care treptat "se vindeca", iar intre el si logopedul lui Geoffrey Rush (Lionel) se naste o frumoasa prietenie...pe scurt nimic de dat pe spate dar totusi interesant si placut.
Colin Firth (actor britanic) a interpretat cu naturalete si atat de bine rolul sau si m-a impresionat cat de bine a putut sa intre in pielea unui personaj atat de dificil si cum a reusit sa se balbaie.
Ar fi multe de spus pe tema acestui film si a interpretarii de exceptie a domnului C.Firth, dar filmul face cat o mie de cuvinte.

Recomand acest film, nu degeaba a castigat 4 premii Oscar - pentru cel mai bun film, cea mai buna regie - Tom Hooper (good job), cel mai bun actor - Colin Firth (like it) si cel mai bun scenariu - din 12 nominalizari.

p.s. Filmul asta mi-a adus aminte de o intamplare de acum cativa ani, prin liceu, cand un coleg mi-a zis dupa cateva luni ca regreta ca trebuie sa plece din Sibiu (el era din Hateg si se muta acolo cu purcel si catel). L-am intrebat ca ce regreta, el mi-a raspuns ca nu a apucat sa ma faca sa nu mai fiu rrrrr-ita (daaaa eu sunt cea cu "rica nu stia sa zica...."). L-am intrebat cum ar fi facut asta.....si mi-a zis simplu, te bateam pana ziceai corect :D

Comments