Just me...

Nu pot lupta cu morile de vant, nu pot demonstra ceva cand altii ma acuza, sunt neputincioasa in fata lor si pentru ca am ales sa las pe altii in masura sa se ocupe de asta sunt acuzata. 

Cu tot respectul din lume Doamne cu ce am gresit, de ce tocmai mie, de ce eu?!?

Nu am sa intru in detalii, dar sunt lucruri in viata pe care nu le poti evita, lucruri pe care ai vrea sa le demonstrezi si nu sti cum. Iar cand esti acuzata si nu ai nici o putere sa demonstrezi ca nu e asa, ce-ti ramane de facut...???

Nu-mi ramane decat speranta ca intr-o zi se va afla adevarul, cert este ca singura in lupta asta nu sunt, am oameni care ma sprijina si ma ajuta. Oamenii care cred in mine si fac asta pentru ca ma cunosc si stiu de ce sunt si nu in stare. 
Pentru ca ei sunt alaturi de mine in lupta asta le multumesc...

p.s. What goes around, comes around...

Comments