Update - Sufera baba la frumusete

Ziua 3. Ziua 4-5. Deja m-am obisnuit si chiar a inceput sa-mi placa, iar dupa masaj pielea e chiar foarte fina si placuta la atingere. Deci o recomand cu cladura, mai ales pe timp de vara. 


Si fetele va mai recomand ceva, ca dehhh trebuie sa avem grija de noi si de ele, mai exact va recomand gelul de la Galenic - Elancyl - Firming Bust Gel
De-abia astept sa ies de la dus si sa incep cu masajul mieu...avand in vedere ca e un produs dermo-cosmetic si pana acum toate produsele din aceasta gama nu m-au dezamagit. Zic ca nu strica sa-l incercati si voi mai ales ca este recomandat pentru ingrijirea bustului dupa sarcina, alaptare (atentie mamici) si dupa pierderi in greutate. 
Nu-s platita sa fac reclama, dar pur si simplu mi-am permis o recomandare cand vine vorba despre aspectul nostru, asa ca la treaba!!!

P.S. Nu-s mamica si nici nu am slabit brusc, dar de ce sa nu prevenim.



Comments