Artistul zilei - Freddie Mercury

Da da da Freddie, oare cum ar suna un calduros LMA din partea mea?!?

Nu pot sa cred ca am uitat de ziua lui (scuza ar fi ca dupa ce m-a batut soarele-n cap la Ocna m-am lasat vrajita de cartea pe care am exact 25 de zile sa o termin de cetit, offf buna scuza), zic asta ca pe fata-carte tot poporul a amintit ca azi daca babacu' ar fi trait ar fi implinit exact 65 de ani. Si cum "sa ne traiesti" nu prea merge zis/scris, atunci sa zicem "sa ne ramai mereu in sufletele noastre" prin muzica ta. Bla bla bla.

Asa ca ziua de azi (ce-a mai ramas din ea) o dedicam domnului Farrokh Bulsara cunoscut mai  bine sub numele de Freddie Mercury, solistul formatiei Queen, nenea ala cu mustata si-n fusta....aaaa hai ca sigur stiti despre cine vorbesc (ma alint si eu).

Na si daca tot este ziua lui ar fi fost ziua lui zic sa ascultam o melodie, una faina, una pe care eu o ador, ca dehhh eu propun, eu votez, eu postez. Am zis!!!



Comments

  1. Eu sînt genul de fan care nu cunoaşte detaliile astea dar mi-e dor de prezenţa lui şi de forţa pe care o degaja în concerte! R.I.P., Freddy!

    ReplyDelete

Post a Comment