Project 365 - A photo a day By Adina Purea

Nu vreau decat sa va prezint pasiunea unei prietene tare dragi mie.

Cand scumpa mea Adinutza mi-a zis pentru prima oara de al ei proiect am zis WOW, mi s-a parut o idee tare misto si chiar m-am bucurat ca a facut asta. Dar azi o cert si daca ar fi aici as apuca-o de urechiuse, cum sa renunti, helloooo my dear!!!

Acum cateva luni imi spunea de noul ei proiect numit simplu si la obiect - Project 365 - A photo a day

Totul a inceput cam asa, s-a mutat in Olanda, mai exact in Soest si in timp ce studia limba aia ciudata si la fel de grea ca japoneza (dupa mine) s-a apucat de fotografie. Da probabil pasiunea si acest frumos hobby nu ar fi prins forma daca nu pleca din tara noastra cea frumoasa (cred eu). Si ce-a reusit scumpa mea Adinutza in tot acest timp eu as numi arta.
Si-a creat un blog unde posta cate o poza pe zi, incet incet, pasiunea ei a trecut de la hobby la job, atat de tare m-am bucurat cand am aflat ca pleaca in Belgia (sper ca nu-am incurcat in tari straine) la un shooting, ca un fotograf profi ce sa mai.

Ba mai mult cand i-am trimis niste poze facute tot de un sa-i zicem semiprofi mi-a zis ca se vede ca omu' se are cu aparatu'. Mda se are... Mi-a trimis carti de profil si mi-a dat cateva ponturi, tot ea imi dadea sfaturi si ma incuraja.
Cred ca a castigat si ceva banuti din asta si sper sa ajunga tot mai sus (cum zice Moga). Asa ca draga mea nu renunta nici la blog si nici la pasiunea asta a ta ca tare frumoasa e si chiar te pricepi. Si da, daca cineva ma va pzoa pe mine (sa zicem NUD) tu vei fi aceea, asa ca te rog da-i bataie.

Ador caii asa ca am ales o poza de pe blogul ei, e putin furata, sper ca nu se supara.
Auzi cand ziceai ca vi in Romania?!? Ca ma pregatesc de shooting, eu vorbesc foarte serios. Miss you girl.


Comments