E ceva in aer...

Clar este ceva. :))

Azi donsoara Oana ne invita la masa sa papam varza calita cu costita afumata cu mamaliguta. (yammmiiiiii) Asta dupa ce ajunsa acasa mama ma serveste cu varza calita cu costita afumata, mda fara mamaliguta ca eu si d-na Mamaliga nu ne impacam prea bine. Asa ca mai rarut ca e dragut.

Azi la sedinta suntem rugati oricand si fara ezitare sa compunem un mail cu ce nelamuriri, probleme etc. avem. Eu care si seara vizes la Ocna mea, il anunt pe om ca eu si noaptea procesez asa ca o sa stau cu ciorna pe noptiera si o sa notez, iar dimineata la prima ora send mail. Intre timp omul ne zicea ca ieri pe la 3.00 AM el isi pregatea temele pentru azi.

Saptamana asta sefii mi-au plecat la Timisoara, se pare ca ma mut si acolo cu putin noroc, ne asteapta proiecte mari si late, mister Cipriano ghici pleaca la Timisoara pentru sedinta, altii prieteni, prietene, cunoscuti, cunoscute ghici... sunt la Timisoara. Fanii mei (cei care-mi viziteaza blogul cu sau fara voie) care m-au vizitat intens, majoritatea sunt din Timisoara, Deta sau Giroc si nu cred ca toti sunt Mada singura cu viza de flotant in TM.

In timp ce tastam ma gandeam ce frumos poate fi acum in Egipt, cald si soare, ce-ar merge o balceala si zacut pe nisip acolo, intra mama in camera si ma intreaba daca nu vreau un ceai delicios, ca a primit niste plante din Egipt si tare bun mai e. Ghici ce beau acum si clar o sa cer si nr.2. E moca la mama.:)))

Prea multe coincidente, prea multe intrebari, dar azi sunt linistita am primit multe raspunsuri.

Comments