Generatia Kinder vs. Babacii

Auzisem la unu destept ca noi astia nascuti dupa anii '80 suntem generatia Kinder. 
Sincera sa fiu preferam generatia Turbo, Jelibon, Sailor Moon, whatever ne-ar zice pe mine una nu ma afecteaza ca suntem catalogati intr-un fel sau altul, cat timp se vorbeste de/cu/si despre noi e bine. Din partea mea go on.

Babacii sunt parintii nostrii, oamenii aia simpatici care ne-au nascut, crescut, educat, etc. aia pe mare ii numim "batranii/ ai mei"
Pe mine ma amuza tot mai tare sa le ascult povestiile, necazurile, durerile, tot ce au de spus. Dar sistemul meu defensiv a creat o bariera si rar particip la discutii d-astea. No problem for me. :))

Zilele astea am surprins o discutie intre 2 doamne, m-am amuzat pana la lacrimi, s-a terminat cu discutiile despre ce se mai gateste, cu ce se mai apreteaza, calca, spala rufa din cosul de rufe cu ce joc mai ai pe calculator.
B1: "eu ma joc Zuma, dar ala cu bile negre si albe si la nivelul 7-7 nu mai stiu ce sa fac cum sa trec la urmatorul."
B2: "eu am ajuns la ultimul nivel, 13, dar nu stiu de bile albe si colorate, lasa ca vin zilele astea pe la tine sa vad exact ce joc Zuma ai."

Io ma uit la ele, ma abtin sa nu le rad in fata si sa le zic cat de lost sunt si ma mir de evolutia omeneasca. Adio gogosari umpluti, placinta cu mere, clatite ca la buna'acasa, azi o dam pe Zuma, Jocuri Antistres, Conquistador si lista continua. 
Oare se supara daca le numesc pe doamnele nascute in perioada anilor '60 -  Gospodinele Zumiste??? Sau au deja o denumire si mie imi scapa. Aaaaa sau sunt doar doamne moderne.

Comments

  1. Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm absolutely
    enjoying your blog and look forward to new posts.
    Here is my web-site ... Zuma Alus

    ReplyDelete

Post a Comment