I really love my job. NOT

Azi este una din zilele alea cand toti desteptii isi dau cu parerea. Nimin rau in asta, atata timp cat mi se argumenteaza si ma conving ca da au dreptate fie si o mare priedere de timp pe care momentan nu mi-o permit. Dar cand iti dai cu parerea doar ca sa te aflii in treaba sau ca ai visat urat aseara sau pur si simplu ca eu is tare in parcare si eu mai am exact 7 zile calendaristice pana la predare e posibil sa mi se rupa de parerea ta.

Exact cum ma asteptam, azi la sedinta vietii, schimbare de solutie, sefu' responsabil cu imbarligatu' plecat pe meleaguri straine. Ghici cine a ramas sa zambeasca frumos?

Moi. :))
Si am zambit, m-am enervat, m-am calmat, resemnat, etc. Maine alta sedinta alta schimbare. Pana maine nu mai misc un pai, sigur vor mai schimba pe ici pe colo, şi anume în punctele... esenţiale.

Ce-am invatat azi: ca pana nu primesc ceva concret/semnat/stampilat nu misc nimic, ca vrajeala si lucrul pe ochi frumosi nu se accepta, ca am un zambet tare ironic, ca un contract semnat azi iti poate schimba in bine/rau o zi, ca orice este posibil (stiu si nu inteleg de ce ma mai mir), ca ce nu am facut in 3 luni poti face in 3 ore, etc.
Ce mi-a pus capac azi: ca nu lucrez la firma lu' tata dar ma implic trup si suflet si comentarii tot se aud...no de maine schimb placa, devin nu aia rea ci SCORPIA. 
Azi am auzit de o mie de ori expresia "sa-i frec". Mda prin frecare se pot obtine multe, dar degeaba.:))
Dupa cum spuneam de maine schimb placa, pentru ca peste 11 zile vreau sa am 3 motive sa beau si sa ma distrez. Si pentru ca pot.


Comments