Traiasca Patria Muma si noi pe langa ea

Urmeaza un post rautacios, cei care se simt ii rog sa nu puna botu' si nici sa o ia personal darrr wtf?!? 

Priviti cu atentie pozele: 





Si acum, v-ati uitat cu atentie la poze? Va plac casutzele?
1. Daca da, va rog frumos sa va opriti din citit.
2. Daca nu, sunteti de-ai mei si astept sa va dati cu parerea. 

Plimbandu-ma aiurea prin tara am dat peste un orasel/comuna/sat whatever ghici de unde - Oltenia Land.
Normal ca vazand uratenia asta m-am pus pe pozat, ba mai mult am oprit masina sa le pozez k lumea, chiar daca oamenii se uitau la mine ca la urs. Ca la urs ma uitam eu ca inca se mai poarta modelul asta oltenesc. :))) Daaaaaa iar ma iau de olteni (desi am radacini prin zona VL dar pana nu-mi fac ADN-ul ma mai scot eu cumva). Ar trebui sa postez mai des despre olteni, un fel de "Viata cu Louie" sa fie "Viata cu olteni".

Gata sunt rea si e cazul sa ma opresc...dar imi explica si mie la ce folosesc acele incaperi denumite foisor/sala/antreu sau cum le mai zice? Stiu ca initial nu exista tona aia de geam/fereastra/perdea/tonaaaaa de perdea, acum da, oare li se pare cool? Sau vai doamne sunt feriti iarna de zapada?

Io atat ma intreb tzatza Veta cand se apuca de spalat geamurile, respectiv perdelele oare nu-si blesteama zilele ca a ales varianta asta de geamalac??? 

No va rog sa nu va suparati si explicati-mi si mie de ce la casele noi de prin Oltenia Land inca se mai practica aceasta arhitectura de mega senzatie, ca la alea vechi stiu si sa zicem ca n-ai ce face. Dar la alea noi?

Comments

  1. din care parte a Olteniei sunt?? cred ca mai aproape de Ardeal, pt ca in sud (adica mai aproape de Dunare)nu sunt asa de inalte casele si nici gardul de piatra nu prea se poarta.
    Oricum, acolo sunt mai multe perdelute, nu e una lunga sa-ti sara capacele in timp ce-i pui inelele. Sunt destul de usor de manipulat :P

    ReplyDelete
  2. E mai spre Gorj dar si la bunica-mea geamurile astea kilometrice exista. Indiferent ca sunt perdelute geamurile tot is cu tona ... da stiu is rea dar norocoasa ca nu am atatea de spalat. :D

    ReplyDelete

Post a Comment