Vocea Romaniei - Partea 2. Duelul

Nu stiu ce faceti voi marti seara, cam de pe la orele 20.30, dar va zic ce fac eu (de parca v-ar interesa) ma uit la Vocea Romaniei.

Este una dintre cele mai tari emisiuni, ever. Am zis-o once, deja ma repet. Imi place foarte mult etapa 2 din concurs - Duelul.

Daca ar fi sa-mi aleg preferatii, as vota echipa domnului Moga, dar nici echipa lui Brenciu nu e rea, clar mie imi place omu' Brenciu defapt. Totusi mister HB a ales intr-un duel 2 fete cucuiete care dupa parerea mea erau atat de identice (la voce), pai bine mai omuletule daca ai doua fete atat de bune tu le pui din prima emisie la duel, off, normal ca i-a fost greu sa ia o decizie. Zic si eu.

Cineva il facea pe twitter pe Brenciu - "papalapte", nu stiu daca daca mister HB a plans de show sau ca era foarte emotionat sau doar pentru ca fetele o meritau, dar numai papa lapte nu e. 

Show-ul continua si e din ce in ce mai frumos, mega like.

Ma dureau ochisorii, imi picau in gura de la oboseala dar dantuiam de una singura in fata TV-ului si clar m-am si amuzat ca si voi cei care ati urmarit emisiunea de freza Loredanei, de fata de tamp a dl. Alex Velea, etc. De-abia astept emisiunea de saptamana viitoare.

Cand o sa fiu mare as vrea sa caut si eu ca fetele lui Brenciu - Iuliana si Cristina.

P.S. Melodia asta mi-a ramas mie in capsor si clar e acum in playlistul meu, daaa nu era pana acum, 'usine.:))


P.S.2. "Dumnezeu e sus si te aude din orice parte, indiferent cum canti tu!!!" zicea nenea Moga, s-atunci Doamne Doamne nu poti face in asa fel incat timpul sa nu mai zboare, sunt in criza de timp si sentimentul pe care mi-l provoaca chestia asta nu e deloc placut si sunt sigura ca si tu vezi asta. :D

Comments