Craciun Fericit!!!

Tuturor!!! Da da si tie (te sti prea bine).

Cam asa arata bradutul meu de Craciun, impodobit cu multa dragoste si respectand traditia.

Tata in fiecare an ne cumpara un brad mare, pana in tavan, iar stelutza care azi sta in varf era pusa pe crenguta de langa varf si noi faceam concurs. Fiecare sufla si castiga cel care o misca, normal ca era o distanta destul de mare si aveam nevoie de plamani buni...acum intelegeti de ce eu si sis avem, ce avem!!! :))

A doua traditie erau cele 3 ornamente - pisicutele, 2 albe si una galbena. De ce 3 si de ce asa, simplu tata are 2 fete si-un orbete...Alex nepotelul meu a intrebat ca el de ce nu are pisicuta...buna intrebare, raspunsul sper ca i-l va da a lui mama, care acum ca are puiul ei, familia ei, are propriile obiceiuri. Cel mai drag mie este acela din ziua de 28 dec. cand imediat ce s-a trezit Alecs este pozat langa bradul lui de Craciun, asa nu doar ca ramanem cu amintiri frumoase ci vedem si evolutia strengarului. Anul trecut am avut onoarea sa pozez eu minunea nostra, cu Lunis - jucaria lui. Sa vedem acum ce poza primim in 28. Ce jucarie prefera anul acesta, stiti si voi cum sunt kinderii.
Anul acesta imi petrec Craciunul exact cum imi doresc, in familie, cu regretul ca familia mea din Spania nu este aici, dar sunt alaturi (dragii mei va amintiti de Paste cum ne-am petrecut via Yahoo!!) no de ce anul asta nu am face la fel.

La mine miroase a brad, a sarmale, a Craciun. Va doresc un Craciun Fericit tuturor si sper ca Mosul va veni la fiecare cu cadourile dorite. La mine de ieri tot vine...ce frumos e de Craciun!!!




Comments