Incognito

Cititorii cei de toate zilele, comentatorii nostrii dragi, le multumim pentru fiecare vizita si le ramanem mereu datori cu postari mai bune, mai surprinzatoare. Cine vrea!!!

Daaa cititorul nostru este stapanul nostru. Poate pentru unii, cei cu blog-uri beton, care fac asta din placere si sunt bloggeri in adevaratul sens al cuvantului. Io, personal, o fac just for fun, just for me. Ca ma citeste si Adinutza si sister deja is too much, ca a invatat si sis' sa comenteze dar o face rar sau doar pe mess, nu-i bai. Ea este prea importanta pentru mine si nu conteaza un like sau un comment.

Dar stiti ce ma enerveaza si ma scoate din pepeni, ANONIMII, nu toti, doar aia destepti, frustrati (no offence), cei care se cred buricul pamantului si care bag eu de seama altceva mai bun nu au de facut decat sa-si dea si ei cu parerea.

Fratilor, atata timp cat nu va limitati la subiect si o luati pe aratura, STOP JOC!!! Nu ma intereseaza, deloc. Ba mai mult cum nu-mi plac comentariile anonime si rautacioase, daca ati fost atenti si ati bagat de seama (sper) nu, nu sunt publicate. Daaaa, ce administrator de "blog comunist" - cum a fost numit - ar publica comentariile voastre rautacioase, deplasate si care nu au ce cauta aici.

Io, va multumesc pentru gandurile bune/rele dar nu ma intereseaza punctul vostru de vedere. Nope, deloc!!!
Datorita maestrului HISTATS vad cine ma viziteaza si mai exact cine comenteaza (ora, locatie, chiar si SO si browserul folosit). Cum nu am vizitatorii cu sutele imi este foarte usor sa deduc si nu de putine ori chiar v-am ghicit (n-am dat nume si nu am aratat cu degetelul pentru ca sunt altii in masura) asa ca imi este foarte usor sa va "prind" si as putea sa va dau de gol si public. Asa ca STOP!!! Mdaaa tot unul destept imi zicea ceva de Ip-uri, da am aflat ca se pot manevra.

Daca tot aveti cojones grade (i like this joke) comentati frumos cat doriti, dar nu va mai ascundeti in spatele anonimatului ca nu pot decat sa-mi fac o impresie foarte proasta despre voi. Cu mana pe inima recunosc ca si eu am comentat anonim, dar doar prietenilor (just for fun) dar si ei stiau, plus ca recunoasteam. Demult nu mai fac asta, decat sa fiu o anonima (adica un zero barat) mai bine tac.

Oare exista vreo lege ca sa-i pedepsesc pe anonimi de hartuire?!?

Comments