Primul zbor pe 2012, prima delegatie, oprire Germany!!!

Cu putin noroc maine la orele 12:55 decolez spre München - o scurta escala si apoi spre Leipzig o pauza de cateva zile apoi iar zbor spre Koln si intr-un final spre Dusseldorf ca apoi sa revin pe pamant romanesc. M-am uitat din curiozitate pe o harta sa vad pe unde ma voi plimba si imi surade ideea. La Koln chiar imi doresc sa ajung, acum ceva vreme mi s-a facut capul patrat cu "hai sa mergem la Koln" incat de-abia astept sa ajung acolo, chiar daca intre timp am facut o rocada. Germany sosesc!!!

Poate cu putin noroc raman pe-acolo desi ma indoiesc, nu vorbesc deloc germana, decat "Ja, Nein si Ich liebe dich si Nemetschek - daca o fi soft nemtesc daca nu PARDON" si cam atat, dar cine stie cate zile voi sta pe-acolo poate se prinde ceva si de mine.

Este pentru prima data cand plec in Germania, cu un bagaj micut si usurel, fara cele 100 de creme si parfumuri...dar la intoarcere nu mai garantez nimic.

Asa ca ne revedem peste o saptamana cu impresii si poze din prima mea delegatie pe 2012, sper sa nu fie ultima sau sa fie ultima dar la firma asta. Am planuri marete pentru anul acesta.

Zboara puiule, zboara!!!

Comments