Schimbare de look

L-am terorizat iar pe Tudor, mereu o fac, dar asta pana se va obisnui si el.

Tudor este cel mai simpatic baiat, ever. La el ma tund de cativa ani buni pentru ca este singurul care face un masaj dumnezeiesc, vorbeste frumos (mai nou imi zice bancuri), ma asculta (ca ce sa si faca), ii mai dau sfaturi despre dinti si stoma' (am cunostiinte in domeniu) si multe altele dar in special daca ii zic "taie 2 cm, 2 taie" desi la sfarsit se vede clar ca nu sunt chiar 2, dar cand imi zambeste cu ochisorii aia frumosi, albastri...ce sa mai zici.

Azi i-am cerut o schimbare de look, dar sa nu-l prind cu foarfeca in parul meu :)). Normal ca nu se poate...mai in gluma mai in serios mi-a facut un breton - intr-o parte. 

Am plecat multumita dar sper ca maine nu voi regreta bretonul...aaaa si sper sa ma tin naibii de promisiune sa merg la tuns macar din 3 in 3 luni. E mult mai sanatos si pentru scalpul meu si pentru podoaba capilara. Sper!!!

Nuuuuuu, nuuuuu pun poze, cel putin pana ma obisnuiesc...am breton...intr-o parte...n-am mai avut breton din liceu...:d

Comments