De ce ignoram si nu luam masuri?!?

Azi a fost o zi frumoasa cel putin asa mi s-a parut mie desi cand am scos eu nasucul din birou era trecut de ora 17.00 si soarele dintos dadea semne ca se retrage.

A fost o zi frumoasa si se pare ca primavara se lupta sa intre in drepturi, ce bineeeeeee. Si cum se putea oare ca o zi asa frumoasa care inca de dimineata dadea semne ca va fi (adica de duminica) sa fie intunecata. Va zic eu imediat sau va arat:


Poza este facut in Cartierul Strand, langa Stadionul Vointa. Veti zice probabil "DA, SI CE???"

Eu una nu as putea accepta ca aceasta sa fie prima mea imagine cand ma trezesc si deschid geamul, nu vreau sa vad zi de zi asa ceva, refuz sa cred ca ceva nu se poate face si nu inteleg de ce s-a ajuns aici. Bine stiu de ce ca nu sunt asa de naiva, dar totusi, cand vom da si noi exemplu pozitiv. Cand?

Am postat poza pe FATA-CARTE cu mesajul "Traim in Romania, dar de ce asa?". Nu foarte multi s-au inghesuit cu comentarii, ca dehh e mai usor sa ignoram cum o fac probabil si locatarii blocului de vis-a-vis. 
Nu inteleg de ce s-au mai investit bani pentru a se face acel tarc, "sa mascam" ghenele de gunoi ca sa permitem "acelor amarati" sa-si sorteze gunoiul dar sa-si puna la vedere sacii cu gunoaie. INADMISIBIL!!!

Sper ca cineva intr-o buna zi va lua masuri. Eu rar duc gunoiul (recunosc mama sau tata faceau asta), dar de putinele ori cand mergeam si eu era la fel, indiferent de zi, vara sau iarna este asa. Acum de cand sunt pe cont propriu nu am de ales si am imaginea asta si nu-mi place. Eu, repet, n-as putea si nu as accepta sa am imaginea asta zi de zi. 

Chiar nu se poate face nimic? Nu cred ca nu.

Comments