Bisericile Fortificate din @Sibiul meu

Pur si simplu le ador, le ador si atat, nu am de gand sa-mi argumentez motivul, cu siguranta veti ajunge si voi la un moment dat sa-mi dati dreptate. Poate da, poate nu. 

Ma tot uit de cativa ani buni pe geam si tot astept sa fie gata Biserica din Strand, care oricum nu se va ridica niciodata la asteptariile mele. Preotii nostri (ortodocsi) isi ridica bisericiile pana "la cer", personal nu inteleg de ce, o alta chestie pe care nu o inteleg - sa-mi fie iertat - de ce sunt asa de urate, din punct de vedere arhitectural mie una nu-mi plac, in schimb bisericiile fortificate sunt pe placul meu, cea de la Biertan e preferata mea (pana acum, pentru ca sigur mai am multe de vazut), cea de la Mosna e superba si ea, de cea de la Richis nu mai zic nimic, are o poveste de neuitat, o recomand si musai sa-l ascultati pe domnul Johann Schaas, este o enciclopedie vie, de Cetatea din Slimnic si multe altele am mari regrete ca nu sunt ingrijite. Mare pacat!!!

Pfaaaiiii as scrie romane despre bisericiile, ruinele, cetatuiile vizitate cum ar fi cele din Biertan, Mosna, Dumbraveni, Calnic, Slimic, Rasnov, etc. Sunt superbe si le ador, dar daca nu aveti timp sa le vizitati va invit in Piata Mica la o expozitie cu 74 de cetati medievale si biserici fortificate din Sibiu, Brasov si Medias.
Sunt convinsa ca o sa va placa si o sa va doriti sa le vizitati.

”Expoziția are scopul de a promova obiectivele medievale din Brașov, Mureș și Sibiu. Proiectul se numește ”Circuit Medieval în Transilvania” și este finanțat de Min. Dezv Regionale. Am tipărit 20.000 de albume, calendare, broșuri și hărți. Încercăm să aducem obiectivele medievale mai în prim plan, să motiviăm lumea ca în timpul liber să viziteze moștenirea medievală a Transilvaniei. Au fost foarte mulți turiști străini impresionați de ceea ce poate oferi Transilvania pe plan Medieval”, a spus și Horia Moașa, unul din organizatori ai evenimentului." mai multe aici.

Io deja am inceput sa-mi fac lista. O parte din cele vizitate de mine:

- Biertan


- Mosna


- Calnic


- Richis


Comments