Destinatie de vacanta - Koln

M-am tot laudat cu Koln-ul si nu am apucat sa va arat cat de frumos poate fi Dom-ul. Nu o sa uit curand, cina de la restaurantul cu specific grecesc - Oasis, de pe malul Rinului si cu privelistea de vis a Domului.




In delegatia mea din Germania am avut ocazia sa vizitez Koln-ul pe care l-am tot refuzat cu cateva luni in urma - on and on, nu stiam ce pierd...eeeee pana la urma i-a venit randul sa-l vad. Cert este ca orasul e superb, mi-a amintit putin de Praga si mi s-a facut dor de un concediu...ciudat ca delegatia era chiar ca un concediu.

Acum dupa cateva luni de la delegatie incerc sa aleg cateva poze, dar e greu rau, am 10 foldere de poze de la 10 oameni diferiti. Nu cred ca imi va iesi selectia dar poate va conving sa dati o fuga pana in Koln daca vi se iveste ocazia.







Comments

  1. M-a apucat nostalgia! Am fost şi eu în delegaţie la Koln, cu o colegă şi bună prietenă, tare mult ne-a plăcut! Ai urcat pînă sus în Dom?

    ReplyDelete
  2. Din pacate nu, dar e musai sa mai merg o data, era in ianuarie si vantul m-a cam lovit rau si am zis ca cel putin o data mai ajung acolo.

    ReplyDelete

Post a Comment