Ora de teatru - Imi place cum mirosi!


Mda, am o mare slabiciune, am al mai fin nas de pe planeta asta si Doamne fereste sa fi in raza mea de actiune si sa nu fi proaspat dusat ca imediat ai fost scanat. Am patit-o de foarte multe ori sa dau peste oameni care pur si simplu m-au dezamagit la acest capitol, vezi tu...cateodata ambalajul nu este suficient la un cado, la fel ca acele persoane care se cred buricul pamantului dar duhnesc ca gunoierii ultimul om. Naspa!!!

Dar nu despre asta vreau sa vorbesc, ci despre piesa de teatru - Imi place cum mirosi - in regia lui Serban Puiu, pe care am vazut-o azi (vineri) si la care m-am distrat tare de tot.

In distributie: nelipsita Ofelia Popii in rolul donsoarei Sophie (care daca imi este permis am asociat-o rapid cu o prietena de-a mea O.) cu Ciprian Scurtea - in rolul donsorului Cornel (asociat cu prietenul prietenei O, care are acelasi prenume) si Adrian Matioc.


"Îmi place cum mirosi! este o comedie spumoasa în trei acte dupa un text de Neil Simon, unul dintre cei mai apreciati dramaturgi si scenaristi americani."
O ora si jumatate a durat comedia in care m-am amuzat foarte tare mai ales ca S & C din piesa sunt exact ca O & C din realitatea vietii mele, o piesa care merita vazuta. Pana acum mi-a placut foarte tare Faust si Puricele in ureche, sper sa ajung pana la pensie sa vad si Un tramvai numit Popescu.

Alte recomandari???

Comments