Sa vina Iepurasul

Azi sunt in sfarsit happy. Am terminat cu listele si nu ma incadrez in bani :))))), nici cand e vorba de banii altora nu ma incadrez, noroc ca au astia de la Rasi' si uite ca intra si localitatea mea, Cisnadie, in rand cu lumea.

Atat despre JOB, pana MIERCURI sunt LIBERAAAAAAAAAAAAAAA, nu mai raspund la niciun telefon care are legatura cu job-ul. Am zis!!!

Azi am inceput ziua facand cateva chestii mici dar ilegale, fara voia mea clar, apoi cumparaturi si in sfarsit am sa fac acel tiramisu care nu e chiar tiramisu pentru ca este cu fructe de padure. Apoi o sesiune de achitat facturi (grea viata cu responsabilitati d-astea), sesiune mica de solar (sister omite asta cand ii spui mamei ce am mai facut io today) si acum ma pregatesc de ultimele detalii - gen sters un praf, dat cu aspiratorul si mopul in restul camerelor (pana cucului, apartamentul are 3 camere + restu' si io stau intr-una, de ce praful nu le ocoleste pe celelalte :)) ca eu reusesc fara prea mari eforturi) as vrea eu, si dupa am sa zac la TV sau gasesc eu ceva de facut. Promit sa nu ma plictisesc.

Sper sa fie vremea frumoasa sa nu regret ca am ramas aici si nu am ce face pe motiv - PLOAIE/FRIG. Cert este ca anul asta sper sa nu mai ard camasa nimanui ca anul trecut si sa-i bat pe toti la ciocnit oua.

Paste Fericit!!!!

La voi vine Iepurila??? La mine a venit, 2 perechi de sandalutze, un tricou si o rochita frumoasa foc!!! Sa vina calduraaaaaaaaaaaaaaa....

Comments