Titanic - TV Series

Spuneam acum cateva zile ca am sa ma delectez cu noua serie Titanic, care bag sama au scos-o la rampa o data cu aniversarea comemorarea (sau ce o fi) a celor 100 de ani de la naufragiu.

Pe scurt, nu se ridica la asteptariile mele, credeam ca vor veni cu ceva nou sau poate aveam eu prea multe pretentii. Dar cum de obicei zilele libere si ploioase sunt plictisitoare cateodata, am zis sa-i dau o sansa seriei si asa am vazut cele 3 episoade, urmeaza zilele astea si ultimul, daca am inteles eu bine din promo. 

In primul episod se intampla tot, imbarcare, pranz, cina pe vapor, dans pe vapor, ciocnit nava de iceberg, imbarcat femei si copii in barcile de salvare - nesuficiente si panica, etc. Cam tot ce ati vazut in celelalte filme, eu am vazut deja doua - Titanic (Drama, 1996) cu Peter Gallagher, George C.Scott si frumusica Catherine Zeta-Jones si cel mai asteptat film vreodata de mine - celebrul Titanic (1997) cu Leonardo di Caprio si Kate Winslet si am o banuiala ca au cam furat imagini din ele, pentru aceasta serie...dar nu-mi bat capul daca este asa sau nu.

Daca la primul am plans, desi l-am vazut pe un post frantuz, la al doilea m-am distrat de minune, iar la aceasta serie ma cam plictisesc. Totusi o chestie faina care m-a facut sa nu abandonez seria (a ajutat si ploaia) asul din maneca al regizorului & co a facut in asa fel incat fiecare episod dupa pilot sa dezvolte povestea. Mdaaa asta era acel plus fata de cele n ecranizari ale povestii Titanicului.

As fi vrut si eu sa fiu pe Titanic!!!

AAAAaaaaaaaaaaaaa sa nu uit Dragos Bucur apare si el in cele 4 episoade din 5, in rolul lui Peter Lubov, un criminal cautat de politie care se imbarca pe Titanic cu acelasi vis de o viata mai buna, pe care-l au cam toti pasagerii Titanicului. Deci un roman pe Titanic tot a fost, in film ma refer...era frumos daca scapa de accentul lui de romano-englez...d-asta joaca rolulul unui rus sau ce-o fi.

The End. 

Ca prea am exagerat cu si despre acest subiect.

Comments