Shower Power

Azi mi-a venit pachetul de la Yves Rocher, nu ma dau eu in vant prea tare dupa produsele lor, desi cele incercate mi-au placut si chiar am cateva preferate, dar au dat-o in bara cu cremuta minunata pe care mi-au facut-o cado si au trecut 2 ani si nu am primit-o. Acesta ar fi primul motiv pentru care au o bila neagra si a doua pentru ca daca comand pe numele meu nu primesc nimic (stiu si ei ca inca imi astept cremuta - neeeehhh) dar daca comanda cu numele mamei (adica tot eu sunt in spatele comenzii) primesc. Clar adresa coincide, chair si numele, difera prenumele, al mamei e mai rar si deosebit acesta sa fie motivul (oare?!?), am repetat de nspe ori chestia asta si de fiecare data acelasi rezultat.

Darrrrr, am o slabiciune, mai bine zis obsesie pentru gelurile de dus. Sor'mea poate sa confirme - de fiecare data cand imi trimite pachet din Spania imi pune cateva bidoane de gel de dus (acum preferatul e cel cu Argan - the best, plus ca este pentru piele uscata si de la soare chiar se usuca, solarul il scoatem din ecuatie :d) si ar mai fi cel de la Johnson's (de asta sis a cam uitat - NOTEAZA!!!). Daca nu trimite sis si eu am drum in Spania, clar la intoarcere am in bagaj intre 4-5 bidoane de 1l sau 700ml, le folosesc prin rotatie si niciodata nu ma satur de ele. Nu mai zic ca-s foarte multumita de rezultat, pielea mea spune totul si sunt foarte ieftine in comparatie cu ce gasim noi acilea.

Niciodata nu mi s-a intamplat sa raman fara gel de dus de la sis, rar mai luam de la Avon, le prefer pe cele de la Yves Rocher - cel de cafea - Grains de Cafe du Brasil e bestial, am mai scris despre el - aici. Acum vreau sa-l incer si pe cel de Grenade d' Espagne (coincidenta oare?!?) atat ma rog - nu cumva sa ma trezesc noaptea si sa incurc gelul de dus cu siropul de visine ca e belea (ma refer la mirosul gelului de dus care e divin). 

Azi am incercat Uleiul Oriental cu Argan din Maroc, care la contactul cu apa se transforma in lapte, pielea e catifelata si mirosul inca persista pe piele desi am iesit de la dus de cateva ore bune. Bila alba, l-am luat si la un pret bun - 200 ml - 20lei de la 42lei (acum vad ca e la oferta 1 + 1gratis).

Cam asa arata colectia mea de geluri de dus + cateva maruntisuri:

Produsele de la Yves Rocher + rimel cado.

Gel de ducha - argan - cado Sis




Comments