TIFF 2012. Pareri la cald/rece

"Fusă, fusă şi se dusă".

Ca orice lucru placut orice inceput are si un final, iar dupa toate astea hop si eu cu impresii.

Pentru mine TIFF 2012 a inceput doar vineri (cand esti prinsa in nspe chestii trebuie sa mai faci si compromisuri a se citi sacrificii ) cu "Undeva la Palilula" asa cum spuneam ceva mai devreme

Apoi sambata, ceva mai comod decat pe bancutele din Muzeul Astra am vizionat in Piata Mare, cu ceilalti sibieni, devoratori de filme romanesti, filmul (cica) neterminat "Despre oameni si fluturi" in regia lui Tudor Giurgiu, cu frumusica (citez un prieten) Monica Barladeanu, Andi Vasluianu , Dorel Visan, etc. Actiunea se petrece intr-un mic orasel din Romanica - Muscel, unde fabrica ARO a dat faliment (ce va mai mira - realitatea crunta a tarii???) iar statul nostru, drag si scump (chiar si in film) doreste sa o privatizeze (fabrica), cumparatorul fiind o companie franceza care in realitate are alte planuri pentru frumoasa Uzina ARO. Mai exact intr-o crescatorie de melci (jur ca in timpul filmului m-a apucat foamea si implicit o pofta de melci, de mentionat ca nu am pus gura pe un melc never-ever). Actiunea incepe cand liderul de sindicat gaseste o solutie de a scapa fabrica de la faliment. Io zic ca filmul este reusit si ca daca nu l-ati vazut faceti bine si rezolvati aceasta problema.

Mi-a placut replica "in seara asta lucrezi pentru export ?!?"

Duminica, ne-am intors in formatie completa sa vedem si filmul care se anunta interesant - "Tatal Fantoma" in regia lui Lucian Georgescu, cu actorii mei preferati Marcel Iures si Victor Rebengiuc. 
Nu stiu daca mi-a placut filmul ca a fost filmat si in Sibiu prin Centru Vechi si la Ocna Sibiului (locul foarte drag mie, mai ales de cand cu Proiectul Vietii) sau de repliciile gen "una mica inainte de culcare!!!" pentru ca ce se anunta a fi super misto s-a termina brusc. Nu ma plang ca vineri mi-as fi dorit un "taiat la montaj" dar parca filmul e cam neterminat...

Mnoo ce sa zic si eu. "Fusă, fusă şi se dusă"... asteptam si la anu' si la multi ani!!!

Comments