Over you or nothing last forever

Cateodata nu reusim sa spunem ce simtim cu adevarat, cuvintele sunt prea seci si dincolo de toate esenta se pierde. Daca ti-e greu sa te exprimi atunci ai trait degeaba.

Acum ceva timp asteptam ceva, poate o explicatie, poate un semn, azi nu mai astept nimic, pentru ca ceea tacerea face cat o mie de cuvinte. Si asta spune mult depre aceea persoana.

Azi ma uitam la un film si am dat de melodia celor de la Graffiti 6 - "Over you" si mi-a ramas in minte:

"Lay down your armour baby
No need to fight no more
Coz i have been wondering darling
We should just stop this war
 
But it’s alright
nothing lasts forever baby
it’s alright
now i can dance
 
Coz I’m over you
this time is the last time
I’m over you
I can change
said I am over love
this time is the last time
always my love..."

si inca nu mi-am schimbat parerea. NULL  =  ZERO

Voi ce parere aveti, va place???


(from Single Ladies s02e06)

Comments