Sunt intr-o relatie si asta imi ocupa tot timpul

Originalul poate era mai reusit "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul"- M.Badea, eu doar l-am adaptat putin.

Relatiile de prietenie sunt rau afectate in momentul in care X se cupleaza cu Y si uita de prietena/ul cel mai bun, de care cu luni in urma era cel mai apropiat, pe umarul caruia isi varsa amarul si pe care nici la masa nu-l slabea cu povestiile vietii. Dar uite ca in momente in care X o duce bine cu Y, ceva se schimba si anumite persoane sunt lasate balta. Trist, in opinia mea.

Este normal ca prioritatiile sa fie altele dar sa nu uitam si de cei din jur, ca roata se intoarce si niciodata nu se stie cand vei avea nevoie de acel umar sau acea vorba buna.
Nu ma apuc de luat la puricat fiecare relatie de prietenie ci doar iau atitudine. Ii taxez pe toti cu aceasi moneda si rezultatul nu este unul bun.

Daca in trecut nu am fost atenta la acest aspect si am riscat sa-mi pierd prietenii doar ca ma vedeam in lumea mea roz cu el, as vrea sa nu se mai repete povestea pe viitor. Dar ma calca pe nervi cand vad ca cei care-mi reprosau mie, o fac la indigo. UN copy/paste care nu-mi place deloc, dar cine-s eu sa ma plang.

Concluzia: suntem prea ipocriti sa vedem dincolo de esenta, suntem prea ocupati si prea egoisti.

Azi sunt colerica, maine egoista, dar astea-s amanunte, trist este ca de ceva timp notiunea de cea mai buna prietena pentru mine nu mai exista, e trist, dar se poate trai...toate astea ca in viata fiecaruia vine un moment cand prioritatile se schimba.

Dezamagirea deja a trecut, mai e careva p-aci care imi impartaseste acest sentiment?!?

Comments