Impresii de la StreetBall Sibiu 2012


In stilul meu caracteristic, adica de neprofesionista.

Dupa cum tot sibianu de rand care se plimba prin citadela s-a vazut/anuntat ca weekendul acesta 21-23 septembrie in parcarea de la Teatrul "Radu Stanca" se va juca baschet - Streetball. Si cum prietenii mei au venit tocmai de la Constanta era culmea sa nu ma duc si eu.


Sambata am ratat jocurile din grupe si tot spectacolul, dar duminica am vazut toate finalele (pe grupe) si marea finala unde sibienii au castigat. Prietenii mei din CT s-au multumit cu locul 2, dar sincera sa fiu ei chiar au jucat, in timp ce sibienii au fost favorizati de arbitrii si li s-au acordat atatea faulturi incat si eu amatoarea amatorilor al acestui joc m-am prins ca premiul I de 800$ va ramane in Sibiu pe nedrept si cu ajutor de la detinatorii fluierului. Urat!!!

Daca totul s-a dorit a se desfasura intr-o "transparenta", la final atat de transparent a fost incat totul a fost pe fata. Organizatorii nu s-au ocupat doar de organizare cum era cazul, au participat la competitie, ba mai mult au si castigat, locul I clar. 

Ma gandesc ca s-au agitat sa stranga ceva sponsori, sa adune ceva dolarei pentru premiu ca se stia de la inceput unde vor ajunge banutii. Nu-s rautacioasa dar am fost la fata locului si asta s-a vazut, indiferent cat de "transparenti" au vrut ei sa para. Blat!!!

Pe langa o vreme frumoasa petrecuta pe teren, in tribune, la o plimbare prin centru (care apropo in opinia constantenilor avem un oras superbbbbbb, de nota 10) si la gradina zoo, am profitat sa ne bronzam pe terenul amenajat in parcare. Toti chelosii prezenti s-au prajit la propriu dar pana la urma s-a meritat.

Tarziu, m-am prins si eu care-i treaba cu jocul acesta si ca nu e chiar baschetul ala pe care-l stiam eu. O duminica faina, de weekend nu mai spun, a fost la maxim!!!

Cica ne revedem la anu' si cu baietii din CT si cu organizatorii.

Comments