Fobiile mele - Dentistu'

Nenea ala cu albinutza, ala care se imbraca in alb si lua chestia aia care facea atat de urat si provoca o durere insuportabila, indiferent de culoarea ochiilor - era cosmarul vietii mele.

Daca am traume din copilarie, apai numai de la dentist mi se trag. Oribil!

In toata copilaria mea si pana in prezent, am observat ca toti medicii dentisti aveau/au ochii albastrii (frumosi de sa-ti vina sa-i mananci dar ii asociam mereu cu nenea care face rau). Ca sa scap de fobia aceasta cand am crescut (nepremeditat pe cuvant de cercetas) m-am "cuplat" cu medicul dentist si gata frica. Avantajul, desi carcotasii spun ca mi-am "aranjat" dintisorii free, ar fi acela ca am invatat multe lucruri care tin de periaj, igiena bucala, smalt, carie, canal, premolizare, amprenta dentara, si multe altele pana am ajuns la IMPLANT. 

Implant dentar sa fiu mai precisa, intrebata de ce am optat la implant raspunsul "aveam nevoie si mi s-a parut cea mai buna decizie" nu era convingator satisfacator, mai ales ca mi se repeta ca nu am nevoie si eu ma gandeam "oare ce stiu ei ce-i in gurita mea" - mda cand se spune implant, orice minte creata se duce direct la silicoane, nu e cazul acum.

Si am ajuns sa fiu posesoarea unui implant dentar de toata frumusetea, care pe 14 august va sarbatori 5 anisori, dar se pare ca micutzul are mici probleme tehnice. 
Anual merg sa-mi fac "ITP-ul la implant" si din pacate cu 2 ani in urma mi s-a explicat ca al meu bont nu a fost infiletat corect si acum se misca - foarte insesizabil dar se misca. Am analizat si ascultat sfaturile noului meu dentist (tot cu ochi albastrii) care m-a sfatuit sa taiem coronita, infiletam, punem o noua coronita si c'est la vie en rose...darrrrrrr e posibil ca bontul sa se rupa, sau sa nu se mai infileteze si atunci implantul e compromis si se scoate.


Si acum incepe din nou fobia mea - am slabit 2 kg cand mi s-a spus in ce consta in sine operatia - inserare implant, acum cred ca o sa slabesc 20 kg cand mi s-a explicat in ce consta extractia unui implant.

Extractia se face cu o parte din os si sincera sa fiu nu pot sa reproduc ce mi s-a spus, e horror. Il poate suna cineva pe fostul dentist sa-i zica ceva de dulce ca nu a fost in stare sa infileteze un bont ca lumea ? Il omorrrrr daca ajung la extractie.

Comments