My Anonymous

S-a dus naibii pauza mea, dar sunt intrigata rau. Aveam un "prieten" - il numesc asa ca si cei foarte apropiati au fost parca mai ipocriti decat fiinta umana care anul trecut mi-a facut viata un infern, doar pentru ca probabil se plictisea cu propria viata - pe care l-as pune sa investighezi pana imi aduce dovada ca Anonymous - este in Budapesta si nu in Paris si ca nu am avut vedenii.

First: In frumoasa zi de 4 decembrie 2012, am hotarat sa vizitez Castelul Vajdahunyad, Budapesta, despre care o sa va povestesc curand. Acolo am dat peste jumatatea mea, jur ca e jumatatea mea, sufletul pereche, rece la suflet, cu privirea patrunzatoare care te strapunge pana la inima (daca ai asa ceva). Greu l-am lasat acolo, probabil cu speranta ca nu pleaca si ma asteapta, dar greu m-am despartit de el, ba chiar am si ingenuncheat in fata lui - eram putin euforica ca dehhh implinisem o varsta rotunda de cateva ore, dar indiferenta lui...pana corbului.

Second: Aseara m-am delectat cu filmul Hugo (2011) in regia lui Martin Scorsese, pe la 1:27 o statueta imi atrage atentia, cum sa omit. Conform imdb.com cica de filmat s-a cam filmat prin:
- La Sorbonne, Paris, France;
- London, England, UK;
- Peterborough Train Station, Peterborough, Cambridgeshire, England, UK;
- si studio.
 
Poze din Budapesta:
 


 PrintScreen film:
 
 
Cum pana cucului e posibil? My "friend" ai unda libera sa ma scoti din ceata.

Aaaa si toate astea doar ca sa va prezint jumatatea care mi-a frant inima (daca mai exista - inima), nu-i asa ca de la o prima privire te da gata? Si mai apare si-n filme. The best!!!


Comments