Taierea porcului...

Cu ochii in TV-eu vizionand "Home alone 2" ca tot e sezonu' (nu e iarna sa nu-l vad, in special primele 2 parti cu dl. Macaulay Culkin, e la fel ca si desenele Tom & Jerry - nu conteaza varsta si nici de cate ori le-am vizionat... dar ma intelegeti, nu?!? sper!!!) en fin, ma gandeam la cum petrec ai mei la taierea porcului.

 Pai cum oare: cu zapada, cu tuica fiarta in care musai s-au pus boabe de piper, cu porcu' din dotare - care dupa ce a fost redus la tacere ei se bucura de pomana porcului. Ce misto!!!

Tin minte cand eram micutza micutza ca asistam si eu cu placere la aceasta reuniune de familie, ca deh era ditamai "petrecerea", greu de inteles de ce se aduna familionul ca sa-i ia gatul bietului porc. Vremurile au trecut si de-atunci e optionala prezenta la magnificul eveniment, desi cateodata ii simt lipsa, cateodata!!!

As scrie romane despre cum se sacrifica porcul, cum se preparau toate acele bunatati din bietul domn porc, cum noi copii de amuzam, hmmm ce vremuri. Mai tin minte cum in spatele blocului vecinii isi taiau porcii, acum de cand cu UE-ul nu se mai practica, vai de copii din ziua de azi, nu mai au ce vedea in zilele geroase de iarna sau ba da, masini in parcare. Trist! Dar pastrez romanul pentru alta data.

Porcul sacrificat conform normelor UE. 2011


La voi cum oare cum era?

P.S. Colegii mi-au spus ca-s ciudata, pentru ca nu mananc nici ureche si nici soric (yachhhh), mai e vreunul ca mine p-acilea???

Comments